در این

آموزش ایلوستریتور 2019 یک نشان پلیس وکتور استایل شده با ف و چرم ایجاد کنید
توسط Simona Pfreundner27 اوت 2008 سطح سختی: IntermediateL طول: متوسط ​​زبانهای زبانی:
Illustrator Illustrator
در این آموزش نحوه ساخت مواد چرمی در Adobe Illustrator با الگوهای اصلاح شده ، شیب ها و مخلوط های لایه ای را توضیح خواهیم داد. شما یک روش ساده برای ایجاد بخیه و نحوه ساخت فات براق را یاد خواهید گرفت.

پیش نمایش تصویر نهایی
برای شروع ، اجازه دهید نگاهی به تصویری که ایجاد خواهیم کرد داشته باشیم.


مرحله 1
با استفاده از ابزار Pen (T) ، یک سند جدید را باز کرده و یک شکل (مشابه نمونه موجود در تصویر زیر) بکشید. آن را با یک شیب خطی خاکستری تیره پر کنید و زاویه را روی -25 درجه تنظیم کنید. من چند تا لغزنده شیب اضافه کردم ، ممکن است متوجه شوید که به کمتر یا بیشتر احتیاج دارید. این شکل اصلی ماست. ما اغلب به آن بر می گردیم و برای ایجاد اشکال دیگر خود کپی می کنیم.


تبلیغات
گام 2
بگذارید بخیه ها را تنظیم کنیم. شکل را انتخاب کنید و به Object> Path> Offset Path بروید و -18 pt را انتخاب کنید.


مرحله 3
شکل های کوچکتر ایجاد شده توسط Offset Path را انتخاب کنید. همچنین ، پر کردن را بر روی هیچ و سکته مغزی را بر روی 3pt با رنگ خاکستری روشن تنظیم کنید. در Stroke Palette ، گزینه Dashed Line را انتخاب کرده و برای Dash و Gap را 6pt وارد کنید. با انتخاب شکل ، به Object> Path> Outline Stroke بروید.

مرحله 4
بخیه های کوچک را با یک شیب خطی بژ تا خاکستری پر کنید. همانطور که می بینید ، آنها کاملاً کسل کننده به نظر می رسند. بخیه ها را انتخاب کرده و به Object> Compound Path> Release (Alt + Shift + Command + 8) بروید. این با استفاده از هر شکل بخیه به صورت جداگانه رفتار می کند و شیب نیز به صورت جداگانه اعمال می شود. حالا یک نوار خاکستری تیره به اندازه 0.5pt را به شکل کوک اضافه کنید. ممکن است بخواهید اشکال کوک را گروه بندی کنید ، زیرا اکنون اشیاء مجرد هستند.


مرحله 5
کپی از شکل اول خود را تهیه کنید ، سپس به Effect> Distort and Transform> Zig Zag بروید و تنظیماتی را که در تصویر زیر مشاهده می کنید اعمال کنید. این به ما لبه های سخت تری برای نشان چرم می بخشد. آن را در بالای شکل اول و بخیه ها قرار دهید. همچنین ، حالت لایه را روی Screen تنظیم کنید.


مرحله 6
شکل اول را دوباره کپی کنید ، سپس آن را در بالا تنظیم کنید و همچنین Layer Mode را روی Screen تنظیم کنید.

مرحله 7
اکنون استیکرها را کپی کرده و شکل درست تکراری را انتخاب کنید. در حالت های شکل ، Subtract را از قسمت Shape Area انتخاب کنید ، که در داخل پالت Pathfinder است. این کار باعث می شود تا تکه ها از شکل جدا شوند. با رفتن به Effect> Stylize> Drop Shadow ، یک Drop Shadow را روی آن بمالید. تنظیمات را اعمال کنید: Mode روی Multiply ، Opacity در 75٪ ، X Offset و Y Offset در 11pt و Blur در 8pt تنظیم شده است. لایه سایه drop را در بالای شکل های دیگر قرار داده و Layer Mode را روی Difference قرار دهید.


مرحله 8
بیایید چرم را مانند الگوهای ایجاد کنیم. از آنجا که Illustrator قبلاً الگوهای خوبی دارد ، ما فقط می توانیم از یکی از آنها استفاده کنیم و کمی آن را دوباره بکار گیریم. "الگوی اولیه گرافیکی" را از کتابخانه Swatch باز کنید. من "USGS 21 سطح پیچیده" را از پالت بافت انتخاب کردم. یک نمونه را به Artboard بکشید. مقیاس آن را با استفاده از ابزار Scale (S) به 25٪ کاهش دهید. یک شکل کوچک در خارج از مربع الگوی وجود خواهد داشت. آن را با ابزار انتخاب مستقیم (A) حذف کنید. شفافیت را روی 42٪ تنظیم کنید ، و سپس آنرا دوباره به کتابخانه Swatches بکشید.


مرحله 9
شکل را با سوراخ های بخیه (مرحله 7) در بالا (دستور + C + F) کپی کنید و سپس آن را با الگوهای جدیدی که تغییر داده ایم پر کنید.

مرحله 10
بیایید به سمت سپر حرکت کنیم. شکل جدیدی شبیه به شکل نشان چرمی ایجاد کنید ، تقریباً 25٪ کوچکتر و آن را با یک شیب خطی پر کنید. مطابق شکل زیر رنگ ها را سیاه و سفید قرار دهید.


مرحله یازدهم
این شکل را دوباره در بالا کپی کنید (فرمان + C + F) و آن را با یک شیب شعاعی خاکستری روشن تا سفید پر کنید. همانطور که می بینید ، بسیاری از لغزنده های شیب اضافه کردم. ابزار گرادیان (G) را از بالا به چپ به پایین و راست بکشید یا یک بار روی شکل ها کلیک کنید. شکل را کپی کنید ، مکان شیب را تغییر دهید و Layer Mode را روی Overlay قرار دهید. آن را سه بار تکرار کنید. حالت لایه ای از آخرین شکل تکراری را روی Opacity در 32٪ تنظیم کنید


مرحله 12
حالا یک نسخه دیگر درست کنید. شکل را با الگویی که در مرحله 8 استفاده کردیم پر کنید و سپس حالت لایه Opacity را روی 7٪ تنظیم کنید. این کار ظاهری فرسوده به آن می بخشد.

مرحله 13
یک کپی از شکل سپر درست کنید و آن را با رنگ سیاه پر کنید. به مسیر Object> Path> Offset Path بروید و -15pt را انتخاب کنید. هر دو شکل را انتخاب کنید و Subtract را از Shape Area در حالت های Shape که در پالت Pathfinder است انتخاب کنید. این یک لبه بیرونی برای سپر به ما می دهد. آن را با یک شیب شعاعی (با رنگ های سفید ، خاکستری ، سفید ، خاکستری و خاکستری) پر کنید. از طریق Effect> Stylize> Outer Glow به آن یک درخشش بیرونی بدهید. تنظیماتی را که در تصویر زیر مشاهده می کنید اعمال کنید ، سپس آن را در بالای شکل های سپر قرار دهید.


مرحله 14
بیایید یک starburst ایجاد کنیم. ابزار ستاره را انتخاب کنید و یکبار بر روی Art Board کلیک کنید تا Palette Star باز شود. 13 برای طرفین تنظیم کنید و OK را بزنید. آن را با رنگ سفید پر کنید ، به Effect> Disort & Transform> Pucker & Bloat بروید و آن را -156٪ تنظیم کنید. سپس یک Gausian Blur 20.8 px اضافه کنید (Effect> Blur> Gaussian Blur). ستارگان را کپی کرده ، مقیاس آن را پایین آورده و آن را در سمت چپ بالای شکل سپر قرار دهید.

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها